helgen

nu har jag inte bloggat ordentligt på ett tag. vad har egentligen hänt dom senaste dagarna?
jo, i fredags så tog jag bussen in till den stora staden för att träffa johannaj. där jag sedan sov kvar. det blev massa prat och lite kort tagna, vissa finare än andra. haha. sen dagen efter gick vi upp vid nio för att åka till örebro och shoppa hela dagen. jag kom äntligen hem med en bikini, en blommig. och en jacka oxå, den var på rea så varför inte tänkte jag. johanna köpte faktist en del. det är ju konstigt eftersom hon är så snål ;O haha. sen kom vi hem vid halv sju, gjorde ordning oss fort som attan och åkte senare vidare till lovisa för lite partey. som för övrigt blev väldigt lyckat. jag hade grymt kul, speciellt i slutet. det vart galet. eller vad säger johanna om det? klockan tre var jag och johanna hemma efter en lång promenad. kom hem och gjorde snabbmakaroner, finns det något godare fyllekäk? don't think so. iaf, vid fyra så släckte vi lampan och sov. dagen efter så var vi bara allmänt sega, satt vid teven och tittade på sex and the city, eller hon tittade, jag sov. haha. sen åkte hon hem. och då städade jag hela mitt rum, dammsugade hela övervåningen, och gick sedan en lång promenad med lovisa. idag har jag inte hunnit så mycket. tog en promenad när jag vaknade på en timma, och sen så nu ska jag träffa johannat.

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0