ännu en bra dag

mja, kvällen slutade med ett dopp i sjön. jag vill åka och bada inatt, men ska ju åka till sundsvall imorgon. men på måndag kommer jag hem. och då ska jag fan bada nattdopp, fan det är så jävla mysigt. dagen annars har spenderats med johanna. vi var och åt lite glass och så.

jag har ätit så mycket jordgubbar idag att jag får ont i magen, hihi.

fan, jag vill grilla korv, snart skickar jag iväg ett sms till någon som måste komma hit och grilla med mig. jag menar det är onsdag kväll, det är varmt ute. och ngn borde väl villa grilla en korv? bara en liten korv?

packa har jag inte börjat med, dags snart kanske?

och jag kan inte sluta lyssna på milow - you don't know. det bästa är att jag satt den live, peace and love <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0