januari den 23:de

underbar dag, slutade klockan kvart i nio.
alltså hade lektion i 15 minuter.
sen vare bara att ta bussen hem.
helt ovärt att gå upp ju.
fick iallafall mitt slutbetyg i hotellkursen
som avslutades idag, och jag fick MVG.
Så himla skönt att veta att det kommer
stå ett MVG på slutbetyget.

ingen bra frukost idag, har grymt ont i munnen
eftersom jag spände tandställningen igår.
och voltaren är slut. det är smärta.

skrev inget i bloggen igår.
men testade mina skills i billjard i vårat
uppehållsrum.
och om jag var bra, jag verkligen ägde.
känn ironin, och tänk hur det gick igentigen. haha.

efter skolan hade jag fått ett kuvär,
och när jag öppnade kuväret så hittar
jag ett kort där det står:
"packa väskan lillasyster för den
8:de februari drar vi till malta"
"grattis på födelsedagen önskar frida."

och gissa om jag tappa hakan samtidigt
som jag blev så himla glad.
bara hon och jag ska åka till malta och vara
där en vecka. det kommer bli så grymt.
och jag är jätte tacksam syster.
tack så jätte mycket.
(jag vet att du läser min blogg)

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Varsågoood! :D

Det kommer som sagt bli nice.

Och vårat hotell verkas asbra! Längtar som fan!

2009-01-23 @ 14:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0