01 Februari, 15:30

gårdagen då..
det började med att jag och julia fixade
oss här.
senare drog vi till bussen.
haha, vi skulle ju till tim på fest och han
bor ju i värmbol. och smarta som vi är så
tänker vi gena genom skogen.
vilket resulterade i att vi gick vilse.
vi visste verkligen inte vart vi var någonstans.
tog ett väldigt bra tag innan vi sedan var hemma
hos tim. där var det ganska lamt till en början med
men sen blev det faktist trevligt.
hade inte med någon dricka men blev bjuden
så det var ju nice.
senare så skulle vi dra hem, men då hamnade vi
på efterfest hos någon snubbe.
och vi missade nästan bussen hem, haha.
men det slutade iaf med att vi kom på bussen.
där jag var så sjukt trött och ville sova.
men så fort jag blundade så mådde jag illa.
samma sak när jag skulle somna när jag kommit
hem. fan jag mådde bara illa av att blunda.
så jag fick ligga och titta tills jag kunde somna.
haha, helt stört.
men det blev en jätte bra kväll trotsallt.

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! :)

Vad tycker du om min header förresten? ;)

Ha det bra!

2009-02-01 @ 20:13:46
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: jessica

sv: Jag är för lat och orkar inte gå runt och söka jobb, och min mamma jobbar i nån tattig klädaffär så jag jobbar där lite titt som tätt (:

2009-02-01 @ 21:58:02
URL: http://jessicawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0