22 Februari, 17:14

okej, vi börjar med kryssningen.
först så vaknade jag väldigt tidigt på morgonen börja packa och grejja.
sen tog vi viking lines anslutningsbuss till båten. började dricka lite och
så. kändes som det bara var vi där bak som var någerlunda taggade.
haha, kom fram till terminalen. då får vi reda på att dom skulle filma för
programet färjan. och då blir marie tillfrågad om dom fick filma. men vi
andra var inte så peppade på att bli filmade, eftersom alltid någon ballar
ur och gör bort sig, och det vill man ju inte ska hamna på tv. haha.
väl på färjan så kollade vi läget, drog till taxfree och sedan fixade oss.
kvällen var jävligt rolig, lite segt när dom stängde club seven för 18 års
gränns. men jag smet förbi vakten när han hade fullt upp.
så då försvann lixom dom andra. men dom var ju med några killar som
vi tidigare hade setat och drukigt öl med. själv tyckte jag inte dom var så
roliga. haha, visst trevliga, men inte så roliga. så jag dansade hellre röven
av mig. och det var sjukt kul. kvällen slutade halvfem då jag dissade min
hytt och la mig i min systers hytt. juste var med på riktigt snygga kort med
någon kille? vettifan vem bara. och sen skulle jag och julia sjunga karoike
men som tur var så slapp vi tillslut, det  var helt galet. haha.
sedan vare bussresa hem, och då satte jag och julia oss längst bak.
och då satte sig några eskilstuna bor där, och det slutade med att ena killen
ville ha kort på oss, helt sjukt. så vi ställde upp såklart. linslusarna.
kom hem kvart övet sju, bara fixa sig inför nästa fest. och eftersom jag var
så trött. så slog det till ganska fort, för mycket av det goda som dom brukar
säga. haha, det var iallfall jävligt kul hemma hos elin, födelsdagsbarnet.
bara det att vafan gjorde en 28 årig kille där? helt mysko fan.
idag är jag trött, och det resulterar i att jag ska på bio med lovvan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0