16 Februari, 12:42

woho, nu är jag hemma igen.
det känns ju inte allt för roligt faktist.
bara att träffa mina vänner, som jag saknat.
resan var toppen, men jag är jätte bränd i
ansiktet. röd och svullen.
vågar inte gå utanför dörren på ett tag.
igår landade vi i sverige klockan halv tolv
på kvällen. och när jag steg av planet
hade jag kjol och strumpbyxor.
så sjukt kallt. och då började jag typ
skaka och hacka tänder.
en kille bara: välkommen till verkligeheten!
ja, det kan man nog lugnt säga.
lite skillnad på väder. inte för att vädret
på malta var supervarmt men det var
ju mellan 15-18 grader och sol.
så det gick ju att använda sommarkläder.
aja, bilder tänker jag ladda upp senare,
ni kan få se en bild nu, hihi.
det blåste lite vid havet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0