28 Februari, 19:06

idag är jag riktigt trött alltså, vaknade upp hemma hos johanna imorse
av katter som racade runt. och av en förskräcklig värme. jag svettades
sönder. johanna har inga persiener, så solen steker rakt på. ni kan ju
fatta hur det känns med duntäcke då? ja, ni fattar nog.
gårdagen då, det blev shopping med bästa i eskilstuna. fick med mig
två jätte fina lite oversize randiga tröjor hem. och sedan tog vi tåget hem för att
jag skulle hinna med bussen hem till vingåker, och på 20 minuter packa
ner alla mina grejer i en väska och ta bussen till katrineholm igen.
jag hann, så great. senare fixade vi oss och drog vidare till lina där det var
time för tjejparty. och det blev en toppenkväll. jag var verkligen på bra humör.
många snygga bilder togs såklart, lägger upp ngra här under inlägget.
kvällen slutade klockan halv fyra ungefär och då somnade jag på stört.
och ja, mådde exakt som jag förtjänade imorse. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0