23 Februari, 21:45

det känns så jävla tråkigt när man verkligen är jätteglad över
något, när det verkligen känns som det kommer vara helt rätt
att byta linje.
och så står man där och fattar ingeting när någon skriker en
rakt i fejjan. känns skit kul.
och så blev jag tydligen töntig och trotsig?
men vet ni vad, jag skiter it. för detta är vad jag vill.
jag vill byta linje, för att jag inte trivs där inte ni.
jag vill byta stad, för jag är trött på skitkatrineholm inte för
att johanna vill gå där för att jakob bor där.
jag vill, inte ni. ni behöver igetnligen inte bry er.
blir bara så jävla less, det är mitt val inte erat.
och jag bytte inte från början för jag ville ge det en chans.
men det funkade inte, och därför byter jag nu och inte i början.
det var allt, tack för mig.

Kommentarer
Postat av: LindaBredell

hahaha. Sofie, varför säger du ni hela tiden? Det var väl ändå inte mamma som sa något? lägg över det på mamma också ;)

2009-02-24 @ 15:25:38
URL: http://lindabredell.blogg.se/
Postat av: LindaBredell

hahaha. Sofie, varför säger du ni hela tiden? Det var väl ändå inte mamma som sa något? lägg över det på mamma också ;)

2009-02-24 @ 15:25:58
URL: http://lindabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0