07 Februari, 02:15

kul johanna. du är en riktigt dissare.
jag vet att du kommer läsa de här.
kul att du öppna dörren, jätte roligt.
du ska få ett fint samtal imorgon.
roligt yes,

ikväll var det en kväll hos pullan,
med min systers kompisar och
josefin.
det var trövligt. jaa, det var det.
stekte runt i katrineholm,
gick runt på djulö isen.
det var nice. mycket nice. jaaa.

dags att sova? ja, kanske det.
försökte ring ajohnana.
dissa hon igen? jaaa.
du är så himla taskig. du bara
ljuger helamtiden

nu fick jag en kebabrulle av linda
´mums, ska äta.
kommer vara bakins oimmorgon jaa.
två dagar kvar, massa hjärtan.

Kommentarer
Postat av: A

Johanna är största dissaren! Men det var en rolig kväll ändå :) <3

2009-02-07 @ 12:22:51
Postat av: johanni

suuuuuuug! jag sov juuuuu ;o och undra vilka som är dissare? :O

2009-02-07 @ 16:26:27
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/
Postat av: A

Sov? Sure lala bacon, du dunkade musik och ignorerade oss..

2009-02-07 @ 17:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0