25 Februari, 18:25

jag sitter här och är glad. längtar jätte mycket till fredag,
shopping och senare party.
det kan verkligen inte bli bättre speciellt
inte eftersom dagen ska spenderas med
johanna. och med henne har man aldrig tråkigt
kan jag lova er. hon är helt enkelt underbar den
där tjejen.
och sen sitter jag och är glad över att jag ska byta
linje, ärligt talat, jag är fett exalterad.
här är mina val:
1. stylist - hälsa och skönhet.
2. Design - mode.
3. Media

Vad jag än kommer in på så kommer jag bli jätte
glad. och fatta om jag och johanna skaffar lägenhet
tillsammans i norrköping. fett härligt.

Kommentarer
Postat av: johanni

aaw :) du är bäst <3

2009-02-26 @ 07:49:33
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0