22 Februari, 22:34

jag är jätte sugen på att shoppa
och därför blev jag jätte lycklig när johanna
frågade om jag ville göra det på fredagen
ett stort plus då är ju att det åker in ungefär
1800 kr på min konto då.
och det gör ju saken bara ännu bättre.
jag har massa saker som jag måste köpa.
johanna, hon är en bra tjej.
fast hon är destuvärre inte bra på att svara i sin kära mobiltelefon, jag har fortfarande inte efter många år av vännskap lärt mig att man inte ska ringa hennes mobil. för hon svarar ju endå aldrig. om jag tänker efter? har hon någonsin svarat? har johanna någonsin svarat i sin mobiltelefon? läskig tanke det där... jag har kommit fram till: nej, hon borde inte ha någon mobiltelefon.



vilket påhopp såhär på söndag kvällen.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jaa det kan va skitkul ibland men inte lika kul när det är en själv som skämmer ut sig höhö :P Det har blivit så vanligt för mig nu för tiden att jag gör det så varje "bakfyllemorgon" jag vaknar upp så kan jag bara störta upp till datorn och tänka "hjääälp jag måste kolla bloggen ifall jag skrev något pinsamt inatt!!" :D i morse hade jag tur dock haha!...

2009-02-22 @ 22:48:30
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0