19 Februari, 14:30

planer idag är att först åka ner och träna. ska ringa lovisa och se om hon vill
hänga på. Sedan så ska jag ner till  faktory eller någonstans och försöka köpa
något till elin. för hon fyller ju i helgen och jag måste desperat köpa en present
för jag trodde jag skulel hinna åka till etuna innan helgen. men alla är ju panka
för tillfället. så jag får se vad man kan hitta på vingåkers city. yej.
sen ska jag självklart packa oxå, eftersom jag drar på kryssning imorgon.
och jag längtar stenhårt. jag älskar att åka på kryssningar.
man festar hela natten och har så jävla roligt varje gång.
sen måste jag ta tag i att städa mitt rum, för det ser inget vidare ut. som vanligt.
så idag ska jag mest ta det lungt, fixa lite och träna.
låter som en bra dag inför denna helgen. kryssning och födelsedagsparty hos elin.
eftersom jag ska festa hela helgen så behöver man vila dagen innan.
så ha en bra dag,  för nu ska jag hoppa i mina träningskläder och träna tills svetten tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0