03 februari, 08:52

ja, kul. superkul, överdrivet roligt.
nu har mitt humör sjunkigt till botten.
jag missade bussen imorse, inser
att jag måste ta bussen tjugo i nio.
går ut i kylan för att ta den bussen.
ser den åka iväg, hejdå sista bussen!
går tillbaka hem tjurig och skickar ett
hat sms till sofia om hur sur jag är.
och tjoff (eller något) så ramlar jag i
diket, där det var hårt som fan och snö.
skriker lite fula ord.  jävla is att va hal.
reser mig upp och går hem.
jag tänker INTE ta mig till skolan idag.
aldrig, jag tänker sjukanmäla mig nu.
så mig ser ni inte i skolan idag.

Kommentarer
Postat av: johanni

HAHAHA, förlåååt att jag skrattar.

men HAHAHAHAHAHAH! :D

2009-02-03 @ 10:03:47
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0