03 februari, 08:13

alltid lika roligt att missa bussen, great.
jag är på superbra humör, hurra.
jag kom i säng förens ett inatt, vilket resulterade
i att jag var ganska svår att få upp imorse.
och jag har kommit på att jag hatar mitt hår
det är verkligen fulast i världen.
måste säga till mamma att beställa klipptid åt
mig. för så här kan det inte se ut.
och jag är inte sugen på att gå till skolan.
det enda positiva idag är att jag ska vara så
cool att jag hoppar över engelskan för att åka
till örebro med linda och pullan.
nu ska jag vänta på bussen som går om en
halvtimma, sätta mig på bussen, dra på högsta
volymen och sova.
dålig start på dagen, kan man väl kalla det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0