23 Februari, 20:16

idag känner jag att det är en bra dag.
johanna var tillbaka i skolan, för min skull.
och vi var hos studievägledaren för att prata
om att söka ny linje, så vi fick ut papper och grejer
så imorgon ska vi lämna in våra ansökningar.
det ska bli jätte skönt om vi kommer in.
men eftersom vi är så sent ute är det inte alls säkert,
men vi gör ett försök iallafall, det är det som räknas.
kommer vi in är det meningen att vi ska gå där.
efter skolan drog vi till johanna baka kladdkaka och
så. senare åkte vi på en visning på ett hus med hennes
mamma. fett fint vare, hoppas dom vinner budgivningen!
sen nu när jag kom hem skulle jag till gymmet.
men missade pappa med TRE minuter, så fick ingen
skjus dit, så får väl skippa det då.
ska ringa johanna och sofia sen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0