lager 157

va på lager 157 med julia idag, och seriöst man skulle
ju komma hem med hur mycket som helst om man har
obegränasat med pengar.
måste faktist erkänna att jag blev lite snål och sket i att
köpa massa saker. men kom hem med lite fint.
juli köpte fan för 1000 kr.
så ja, lager 157 är fakitst bra.
det är jätte bra enligt mig, och jätte bra personal.


en röd sjal, 60 kr

en blå sjal, oxå 60 kr.

vitt baslinne, lite längre 80 kr.

höga jeans shorts, 80 kr.

frank dandy trosor, 79 kr

fan, jag har lite nästan pank nu.
och ska till sundsvall nästa vecka.
hoppas pappa vill sponsra min tomma plånka lite granna (a)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad är det för slags affär?

2008-10-08 @ 23:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0