Tisdag, 20 januari.

 
 
är så glad just nu. blir visst en resa om så snart som två och en halv vecka. blir borta i en månad. imorgon ska sista planeringen göras, och sen ska de bokas så fort som möjligt. tänk vad kul vi ska ha! det blir jag och jullan som drar til bali först, och sen möter vi upp min syster frida och sara i thailand. åh, kan knappt bärga mig! sol, värme, turkost vatten, mjuk sand, bruna ben och iskalla drinkar. det kan ju inte bli bättre. jag behöver verkligen komma bort lite. har dock redan förkortat den här vintern då jag var utomlands både oktober och november. och nu drar jag hela februari också. så tre månader kortare vinter, ja inte mig emot. så nu måste jag sätta mig ner och söka lägenhet och jobb så fort jag får tid över. i år tänker jag jobba för mina mål, och inte bara hoppas de ska komma till mig. det här är mitt liv, och jag väljer själv hur jag vill leva det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0