Måndag, 19 januari.

 
oj vad de snurrar i huvudet på mig. jag har den senaste veckan mest fokuserat på jobb och träning. vilket tydligen slitit hårt på mig, för jag trodde jag skulle kolapsa när jag gick upp imorse. kroppen ville bara ligga kvar. men som vanligt skriker mitt huvud pengar pengar pengar varje gång jag blir erbjuden ett jobbpass. så därför tackar jag nästan alltid ja när de gäller jobb. men lite middagar med vänner har jag faktiskt hunnit med denna vecka. tack vare att jag mest jobbar morgon samt eftermiddag. massa planer inför det kommande halvåret har också börjat dykt upp i huvudet och diskuteras lite. det blir förhoppningsvis en lite längre resa snart, sen en weekend och sen ännu en resa. jag vet, jag har alltid så mycket planer. men de ser ut som om alla de planer kan slå in faktiskt. det ända som stoppar mig är ju pengar. vilket jag inte borde ha några kvar eftersom jag var i malta i två månader för 1,5 månad sen. oj, jag har nästan vart hemma lika länge som jag var borta. tänk vad tur att jag fick komma hem och börja jobba direkt. för hur mysigt malta en var, så vill jag se så mycket mer än det. och jag är ju en person som tröttnar väldigt fort och behöver omväxling. påtal om malta så ska jag så snart som möjligt ta mig till nyköping och träffa en malta kompis, ska bli så himla kul att se henne igen!! eventuell flytt har också diskuteras, frågan är vart jag i slutändan hamnar.. (finns lite olika destinationer på kartan) MEN mitt mål är iaf att ha flytt boet innan sommaren. nog om detta. nu ska jag fortsätta se på tv. har bestämt mig för att inte göra ett skit ikväll. precis de jag behöver. har frysit hela dagen på jobbet och känt mig lite hängig. så att inte göra något är min medicin ikväll. PUSS OCH KRAM. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0