Tisdag, 14 oktober.

idag har det varit den varmast dagen sen vi kom hit. Tempraturen har legat på strax över 30 grader. Så himla skönt, MEN, svettigt. haha! Jag har inte haft chans att ligga vid badstranden och svalkat mig, då jag vart på två arbetsintervjuer idag, båda var på callcenter. Sen när jag var klar med intervjuerna så mötte jag upp hanna, rebecka, agnes och ulrika på Mint, MEN, det stägnde klockan 16.. as tråkigt! hört så bra om det fiket och ville verkligen testa det, istället gled vi vidare på strandpromenaden och hamnade på ett fik en bit längre bort. Vi hade mysigt men det var inget fik att rekomendera, minns inte vad namnet var dock, men personalen var dålig och seg. och det jag och agnes verkligen ville ha var slut, så vi fick någon torr tårta som smakade punch istället. besviken. Men man måste ju äta på dåliga fik också innan man hittar sina smultronställen. När vi sen åkte hem blev vi hungriga och köpte med oss mat som vi avnjöt på våran balkong. åh vad jag älskar att ha balkong! äntligen får jag min balkong.

igår var vi däremot på golden bay hela dagen och stekte, jag invigde sol-oljan som hanna haft redan sen första dagen vi kom. jag blev röd på en timma, så var bara att försöka tvätta av den. haha!
 
 
LITE BILDER FRÅN GOLDEN BAY.
 
 
puss och kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0