Söndag, 12 oktober.

vaknade upp till strålande sol och 26 grader varmt, så jag begav mig såklart till stranden. tyvärr är hanna sjuk, så hon fick ligga kvar i sängen och kurera sig, stackarn. jag tog ladda ner lite bra poddar och la mig "själv" på stranden. Det var väldigt många folk som gjorde samma sak som mig, haha, vilket är förstående. På Malta finns det väldigt många klipp-badplatser, så vi har väldigt tur som bara har lite mer än 5 minuter till en sandstrand. jag låg och stekte hela förmiddagen och lyssnade på poddar. jag har verkligen fastnat för P3 dokumentär, det är verkligen att rekomendera. 
 
 
St Geroge bay.
St George bay.
Strandpromenad St Julians.
St julians.
 
 
 
Puss och kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0