Onsdag, 15 oktober.

Idag har det varit en fullspäckad dag, det är första dagen på ett tag som de var lite molningt, så vi passade på att vila oss från stranden och solen. Så först for vi iväg till Lidl, ett ställe man inte brukar handla på i Sverige, Men eftersom de finns i sverige så var vi tvugna att åka dit och checka läget. det fanns en hel del, men var ju ju inte riktigt som utbudet i Sverige, Men de vi blev mest chockade över var att man kunde köpa vin för så lite som 10-20 kr. hur billigt? det är ju helt sjukt. haha. Blir att testa i helgen om det är goda viner. köpte tre olika.
Sen tog vi bussen till Sliema för att gå på The point som är ett shopping center. Jag köpte en superfin jacka (har alldells för många jackor nu, men kunde inte hålla mig... hihi, den är as fin) sen köpte jag även en blommig kimono. 500 kr tillsammans, och det är ju inte alls farligt. Det fanns jättemycket fina kläder på den affären, så där lär jag ju göra av med lite pengar..
 
sen nu ikväll så drog vi plus de andra tjejerna till marocko bar, som ligger vid bay street. ett as mysigt ställe där det är mattor över hela golvet och marockansk inredning, så sitter man på kuddar och röker vattenpipa och dricker drinkar. vi testade cocktail smak och sen fick vi en till vattenpipa med apelsin smak bara för att vi köpte så många drinkar. hängde där ett bra dag och bara snackade och hade allmänt mysigt. tyvärr så åker ena av tjejerna hem till Sverige imorgon, supertråkigt.. hon är en riktigt härlig tjej, så vi kommer sakna henne här.
 
 
 och så en liten bildbomb..
 
 
 
 
Utsikt vid sliema.
 
 
Så fint när man låser fast sin kärlek såhär..
 
Ingången till shoppingcentret som ligger i sliema, tigne point.
Min nya jacka, som är gammelrosa. åh vad jag längtar tills jag kan använda den.
Hanna var så lycklig när vi skulle få gå på lidl, HAHA.
 
Häng. (ullis saknas på bilden)
 
Drinkar.
 
Marocko bar.
 
 

Det var allt för idag.
 
Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0