TORSDAG

nu är det redan torsdag, och snart har halva september gått. om de fortsätter gå så här fort hela vintern så är jag sjukt nöjd. blev bara fyra dagar jobb denna vecka, sjukt skönt. tog ledigt fredag, så fredag-lördag ska jag spendera i västerås hos min syster. blir utgång, shopping, kvalitetstid och god mat. kan de bli bättre? sen på lördag blir de lite vindrickning hos mallan. sen på söndag äre jobb 16-22. så har en skön helg att se fram emot. idag jobbar jag bara 5 timmar, kommer gå superfort. har precis tränat lite, så är sjuuukt trött i bena. måste verkligen komma igång nu, semesterkilorna måste bort. så säger man varje år, så detta år kanske de är dags att göra slag i saken?
 
köpte biljett till lightsfestivalen idag också, lite halvsponant, men kommer bli sjukt grymt.
 
 
satt och tänkte på sommaren & den där perfekta sommarnatten i juli. jag måste få träffa han igen.. de var typ som i en film, och filmer slutar alltid lyckligt. kanske träffar jag honom igen?
 
 
nog om det. nu ska jag laga mat så jag håller mig hela kvällen, har nämligen ingen rast idag. PUSS:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0