ONSDAG

nu har de redan gått en vecka sedan jag skrev här sist. tiden rullar på otroligt fort.
i fredags var jag ju som sagt i västerås med johanna, vi shoppade lite, vi åt god mat med sandra (frida jobbade sent, vilket var trist) och sen drack vi lite gott för att sedan vandra vidare till krogen. terassen hade fortfarande öppet på pluto, så det var massa folk där, skönt när man är "utomhus" för då blire inte alls lika varmt. iaf, vi hade så sjuuukt kul. haha, träffade ett gäng roliga grabbar som vi dansade med, eller ja, haha! kul vare iaf. när klockan var tre så vare bara att vandra hemåt igen för lite fyllekäk innan vi toksloknade i sängen. på lördagen vare upp och hoppa för att ut och gå eljusspåret, skönt att inte vara bakis. sen blev de soffhäng innan vi drog till ikea och köpte en säng till mig. inte haft en riktig säng på 6 år kanske? så de var väl dags nu. har lixom inte blivit av förns nu eftersom när jag bodde i norrpan hade jag en liten 90 säng.
på lördag kväll åkte jag in till malin, vi hoppade vinet och drog på en rulle istället. the conjuring blev de, det var faktiskt helt okej bra, men inte alls så läskig som alla sagt. så vart lite besviken. vill se en rulle som verkligen är skit läskig som man drömmer mardrömmar av i flera nätter. sov kvar där, sen på söndag for jag till jobbet.
de var helgen, denna vecka har jag mest jobbat, umgåtts med malin, kollat på lägenhet. idag är jag ledig, fett skönt, de dagarna är sällsyntare nu förtiden, de enda jag ska göra idag är att gå ner till vårdcentralen och ta min sista vaccination spruta, skjutit på det ett tag nu, så är väl dags att bli av med de där!
 
de var allt för idag. puss och kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0