Längtan blir kortare om du gör något roligt av den.

Nu var det ett tag sen jag skrev här. Hösten börjar mer & mer göra sig påmind, och med det får vi lämna sommaren bakom oss. Jag kan knappt förstå vilken jävla sommar det varit. Vädret har vart de bästa en sommar någonsin kan ha erbjudit. & jag har vart massa ledigt & det har vart sjukt skönt. Jag kommer föralltid minnas denna sommar, då dem vart en av de bästa någonsin. Alla platser jag besökt, alla nätter man vart vaken & härjat runt, alla dessa sjukt sköna människor man träffat från Sveriges alla hörn. Jag vill återuppleva de om och om igen! Men nu är det höst & det har sin charm också, så ska försöka göra den till de bästa. Planer än sålänge är lightsfestivslen, magaluf reunion kryssningen, kkv & norlie på pullan, Medina på pullan, födelsedagspresentkryssningen (hihi, den hinns väl med? ;) ) , flytta!!!! (Ska bara få tag på lägenhet, vilket verkar va svårare än väntat) , ja så har lite att se fram emot i höst också. Just nu har jag jobbat ihjäl mig sen augusti började, så unnade mig lite ledigt denna vecka! Jobbar bara 4 dagar, men försöker ge bort en dag så jag bara jobbar 3 dagar, vore sååååå jävla skönt! Nu ska jag väl åka hem till vingan, inte vart hemma sen i fredagsnatt, så är väl dags! Kan ju inte göra mig allt för hemmastadd i Malins lägenhet ;) 

Puss & kram! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0