FREDAG

idag är det fredag igen, vilket inte är så speciellt för mig längre då jag alltid jobbar helgerna. MEN nästa helg har jag tagit ledigt fredag,lördag&söndag. FATTAR NI HUR SKÖNT? det värsta med mig är att eftersom jag är ledig så sällan på helger så blir jag såhär att jag verkligen MÅSTE göra massa saker, kan aboslut inte bara va hemma och ta de lungt. löning idag också, jobbade 95 % förra månaden, alltså nästan 100 % vilket är sjukt bra, men jääävlar så slitsamt. men när lönerna kom och låg på nästan 20 000 kr tillsammans så kändes de mycket mer värt. så nu ska jag sätta sprätt på lite pengar. har ju en del kvar att köpa till lägenheten, mycket småsaker och sen soffa, tvbord och soffbord. mattor lampor och sånt. jag hoppas bara att jag får mina önskemål om att tabort fondtapterna. för ärligt talat så var det så fuuuult. jag är iallafall väldigt förväntansfull över att flytta, känner att jag kommit in i den nivån i livet då jag vill kunna klara mig själv & hellre lägger pengar på saker till lägenheten än på kläder. jag är 21 år gammal, och behöver en större yta att leva mitt liv på en mitt flickrum i vingåker som är de minsta ever.
 
veckan har annars vart bra, spenderat den mesta tiden i norrköping hos hanna & på jobbet. blev utgång på pullan i onsdag, och ack så kul vi hade! älskar att vi är sånna personer som hellre är fåniga och töntiga än leker supersexiga på dansgolvet, många av norrköpingsbrudarna är verkligen sånna. och de ser bara skittöntig ut. nog om de. hemma i vingåker idag iaf, ska åka in till stan och äta med johanna,sofia och matilda vid fyra, och sen ikväll ska jag hem till malin och glo på film och mysa, Bra fredag! no life i helgen då jag jobbar 15-22 imorgon och 13-20 på söndag. på måndag blir det ikea, har redan skrivt en lista på vad som ska handlas.
 
 
nu måste jag hoppa in i duschen! PUSS. 
 
 
snart ny månad och då MÅSTE jag börja träna, inte för att gå ner i vikt (eller ja de skulle ju va en bonus) nej, utan för att mitt jobb är så sjukt stillasittande så jag har börjat få ont i leder och är skitstel, plus att jag har ont i nacke och rygg efter varje arbetspass. så tror verkligen träning skulle va sjukt nyttigt för mig. annars vet jag inte hur min kropp kommer må om 10-20 år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0