Torsdag, 3 januari.

dreams are coming true.
 
idag var jag i örebro med min sister, det blev bara rosa saker inhandlat, plus en bag in box till helgen. min fina vän fia fyller ju 21 barre, vilket innebär att hon numera kan gå ut och köpa alkohol lagligt i usa, woop woop. påtal om 21 år, så nämde min syster för ett tag sen att de var den bästa åldern, undra vad hon gjorde då? juste en mer bra sak är att man får åka på kryssning utan mor och far, den ni! iaf, helgen består alltså av att fira henne och att jobba. känns konstigt att jobba eftersom sist jag gjorde de så ramlade jag ihop, men nu mår jag äntligen bra igen, är stabil, tycker jag iaf, linda tycker jag är "skakig?" ah, vettefan, känner mig bra iaf. nu ser jag fram emot en bra helg iaf!
 
nu ska jag glo på tv. puss.
 
stickad tröja, sportbh och små söta nagelfilar ( blev pålurad )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0