söndag, 6 januari.

nu har redan en vecka gått av de nya året. och än så länge har jag inte gjort någon skillnad i mitt liv, men i morgon äre dags! den här veckan har jag känt mig lite halvdann efter incidenten på jobbet i söndags. men imorgon äre nya och hårda tag som gäller!
 
nog om det. igår var det trettondagsafton, en kväll man självklart var tvungen att fira. så efter en flaska vin rullade vi ner (med bilen alltså, hehe) till harrys, sjävklart så var jag väldigt på lyset, som man alltid är på harrys (varför är man aldrig lika full när man går till statt för?) var översocial och superglad (som jag alltid är på fyllan, sofie du känner inte alla trots att du är jättefull) dansade massa, träffade johanna som jag inte sett sen studenten, jävligt kul att se henne igen, och hade långa onödiga samtal (alltså med random människor). överlag vare mycket folk och jag hade en riktigt kul kväll. men idag har ångesten gjort sig påmind. alltså jag måste vara den människan på hela jorden som får mest ångest efter en utekväll, jag måste sluta säga så sjuka saker till folk, och om jag gör det så är det bästa om jag bara kunde ha en minneslucka över den konversationen. det bästa att dämpa ångest med det är när någon säger; jag minns inte alls vad vi pratade om. pju tänker jag. någon gång ska jag testa att gå ut nykter (har fan aldrig gjort det) och bara lyssna och titta på hur man egentligen beter sig på krogen, hahaha, fan vad kul. skulle dock vilja stå i hörnet nykter och se mitt fulla jag driva runt på dansgolvet. nog om det. nu är det en ny vecka. och jag är ledig hela veckan, så lets have fun! puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0