söndag, 27 januari.

aha, vad har hänt i veckan? vart i västerås en sväng och umgåtts med mina systrar. först en liten shoppingrunda, sen lagade vi middag och drack vin, var meningen att det skulle sluta så, men vi drack lite mer vin och lite mer, och sen var vi taggade på att dra en vända ner på stan. hamnade på pluto, mycket folk ute ändå, jag hade skitkul, speciellt åt min ena syster som drack lite för mycket och bland annat ramlade när hon gick low med en kille på dansgolvet. i fredags hängde jag med lovisa och pratade massa nostalgi. sen på kvällen blev de förfest hos julia med lite tjejer och sen en vända på harrys, väldigt mycket killar ute, rena rama korvfesten faktiskt. såklart så var jag kvar till två, fast de jag gick ut med hade gått hem, HAHA, typiskt mig att hänga omkring. igår och idag har jag jobbat, feels good. pengar är mer än välkommet i mitt liv, kom på att jag inte får någon lön alls i april, FYFAN. kommer va pankish. but hey, its cool. jag har ju trots allt levt livet i en månad då. imorgon äre bara en månad kvar tills planet lyfter.. dags att skriva pakningslista och shoppa solprodukter snart.
 
veckans planer; shoppingtur i norrköping(kanske), träffa cecilia på en fika innan hon åker, bio med tjejerna, födelsedagsfirande hos mig på fredag, födelsedagsfirande för malin på lördag, badhuset med jullan (kanske). ah, så ser de ungefär ut, då vet ni utifall att jag inte skriver något här i veckan.
 
dagens dilemma; träningskort på badhuset eller gymmet? help meee!
 
Pussis.
 

Kommentarer
Postat av: Raggnes

Med mig på gymmet!! :))

2013-01-28 @ 22:48:13
URL: http://tellingstories.devote.se
Postat av: Raggnes

Med mig på gymmet!! :))

2013-01-28 @ 22:48:14
URL: http://tellingstories.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0