Sammanfattning 2012.

Mitt 2012.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Det har jag deffenitivt gjort. Många galna saker har jag vart med om i år. Tagit studenten är väl en av de sakerna! 15 dagar av mycket alkohol, fest, vänner, nya bekantskaper, sena nätter, lite sömn, galenskaper, dansande till fötterna värkte, jaaa, listan kan göras lång. det  var även under den veckan jag fick min första käftsmäll? HAHA, av någon kaxig blattebrud. Ah, vad ska man säga? de var en bra vecka. kan säga att våran lägenhet vändes upp och ner under de dagarna, alla fester var princip hos oss och alla sov överallt i lägenheten. saknar den veckan, min lägenhet och norrköping!

Vilka datum minns du speciellt av år 2012?

Oj, finns så mycket jag kommer minnas från det här året. Det har varit en riktig resa! Vissa gånger har jag vart så lycklig att inte ens ord kunnat förklara min glädje. Men de jag minns speciellt är 3 mars - Avici, 1 juni-16 juni - Studentveckan och allt som hörde till, V. 33 - Ayia napa veckan, 22 November - SHM. Det är väl de speciella datumen. Men kommer alltid minnas alla spårade utgångar med mina galna vänner i västerås, nyköping, norrköping och katrineholm. Speciellt utgångarna i nyköping kommer jag minnas. Två av de gångerna har jag vaknat upp på helt konstiga platser där vi ena gången fick använda gps:en för att ens hitta tillbaka till stan och andra gången fick jag betala 200 kr till en taxi för att ta mig från skavsta flygplats(?) till stan igen. HAHA, och så minns jag såklart den galna power meet helgen i västerås, när husbilen blev väldigt trång. Sen kommer jag aldrig glömma midsommar, det var den bästa och sämsta midsommaren ever. Jag drog ner till öland med frida och hennes kompisar. Men vid två fick vi ett samtal, att våran älskade morfar hade somnat in. Att vara så långt hemifrån när något sådant händer gjorde ont. veta hur mycket alla grät hemma, och inte själv kunna gråta ut ordentligt var jobbigt. men vi bestämde oss för att trots den svåra sorgen att försöka fira midsommar iallafall, på något sätt kändes det som att de var de morfar ville, och de kändes som de inte fanns så myckt annat att göra, vi var ju ändå ungefär 40 mil hemifrån. Så efter vi lagt på så började vi korka upp, kanske i hopp om att dränka sorgen lite ( låter hemskt jag vet), men det blev en sjuuuuuuukt spårad kväll, en av de roligaste festkvällarna. Träffade sååå sjukt mycket sköna människor och stämningen var på topp. Trots att regnet öste ner de sista timmarna, och att inte ett klädesplagg var torrt, så brydde man sig inte, man var lixom så full och glad att inget annat spelade någon roll. Att skriva detta får mig att längta ännu mer till midsommar 2013, då ska vi inte ha någon sorg, bara en jävla massa glädje. ah, som sagt finns mycket minnesvärt 2012. Men 2013 tror jag kommer bli ääääännu bättre!

Har du några nyårslöften?

Jag brukar alltid ha nyårslöften även fast jag vet att jag aldrig håller dom. men det är lixom en tradition, och i år tänker jag fortsätta föra den vidare. Årets nyårslöfte är inte att gå ner i vikt och bli hälsosammare som de brukar vara varje år. Nej i år är mitt nyårslöfte att ta vara på livet, se möjligheterna och inte omöjligheten. Våga, chansa och riskera. För 2013 ska bli förändringens år.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, men nästa år händer det nog ;)

Vilka länder besökte du?

Jag besökte cypern, ayia fucking napa med mina underbara vapendragare. JÄVLAR vilken vecka, hade så jävla kul, kan fortfarande sitta och skratta när jag tänker på saker vi gjorde eller sa den veckan. Veckan innehöll allt som en solsemester ska göra. Massa sol, bad, brända kroppar, skrattattacker, massa alkohol, fyllor, poolhäng på natten, pinsamma fyllor, random fyllehångel, träffa massa roliga människor, galenskaper och dansande ändå till solen gick upp och fötterna värkte. Det är en vecka som jag sent glömmer.

Största misstaget?

Att ha så mycket ångest över allt, jag måste lära mig att sluta ha ångest, det som hänt har hänt. och det finns alltid en andledning till varför det händer och man kan alltid lära sig av sina misstag. Jag tror ändå innerst inne att det är viktigt att göra misstag. Man är ju inte mer än människa.

Bästa köpet?

Den var lätt! Min resa till thailand som jag kommer åka på den 28 februari med finaste systrarna meinhold.

Vad spenderade du mest pengar på?

Den var också lätt, hehe. Alkohol, utgånar och att äta ute. Studenten var ett typiskt exempel, drack alkhol och åt ute i 15 dagar i streck typ, galet! gick upp fyra kilo?! som jag lyckades gå ner sen igen som tur är.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina vänner och min familj, och studenttiden. jävlar vad kul jag hade under den tiden! always remember the time.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?

Oj, vad svårt! finns många låtar som får mig att tänka på 2012. Men de låtarna som jag kommer på nu är avici - levels, får mig att tänka på när jag och hanna plus fler var på hans konsär i globen, what a night! och sen SHM - greyhound, ni vet varför!! Rio - Party shakers, låten vi spelade och hörde överallt i napa. och sen de typiska låtarna som man lyssnat sönder så som; psy - gagnam style , stiftelsen - vart jag än går,  tacata, sick in head, drick den, le bump. ja, ni förstår! många låtar man lyssnade på under studenten.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Alltså första delen av året var jag nog gladare än många tidigare år, men andra delen av året var mer en bergochdalbana, och då var jag nog ledsnare än jag vart tidigare år. Eller ledsen och ledsen, jag har vart deppig i upp och ner gångar pga av att jag inte haft ett ordentligt jobb. Men man har självklart vart glad och uppskattat att jag har lite jobb andra gånger. som sagt, det går ju upp och ner! 2013 hoppas jag att jag ska få ett jobb, för då kommer jag inte behöva deppa mera!

Vad önskar du att du gjort mer?

Inget faktiskt. Jag tycker jag gjorde de jag kunnat och är jävligt nöjd över det! :)

Favoritprogram på TV

Jag har otroligt nog inte följt mycket tv program detta år, jag tittar mer på serieboxar. Just nu tittar jag igenom how i met your mother, fan de var bättre än vad jag tänkt mig! jag älskar fan barney stinson, jävlar vilken kul karaktär, han ger ju awesome en innebörd!

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Åh, världens bästa födelsedagsvecka! och det är ganska självfallet, fyllde ju 20 år, bästa åldern man kan fylla. Många möjligheter öppnas då, anyway, fyllde år på en onsdag, då kom mamma och mormor och firade mig på dagen med presenter och tårta. Sen på kvällen kom nästan hela klassen till lägenheten och förfestade, sen gick vi ut på krogen. sjuukt kul kväll! på fredagen åkte jag hem till mina föräldrar och så kom de lite släkt och firade mig. Trevlig kväll! sen på lördagen laddade vi för stor lokalfest. Jag och sofia hade våran 20 års fest tillsammans, vi var nog runt 60 pers tror jag? som firade våran födelsedag. jag var jätte onykter men hade verkligen en sjuuukt bra kväll. jag är så glad att jag valde att fira stort den dagen!

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?

På vintern bor jag i jeans och en stickad tröja, och på sommaren bodde jag i mina jeans shorts med någon skön tröja till. Jag är inte den typen som klär upp mig så mycket, utan gillar att klä mig ledigt.

Den bästa nya personen du träffade?

Jag har lärt känna en del nya härliga människor, men kan inte välja en. Alla nya människor jag träffat är fina på sina vis. Älskar att träffa och lära känna nya människor!

Vad önskar du ska hända 2013?

Att jag ska få ett bra betalt jobb eller ett jobb i överhuvudtaget, flytta till en ny stad, bli kär, ha världens bästa månad i thailand, komma iväg på någon resa till och att jag kommer göra massa galna äventyr.

 

 

(ledsen för att jag inte kunde bjuda på bilder, men de funkar verkligen inte att lägga in.. ) :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0