Onsdag, 30 januari.

var i norrpan igår med carro, fia och matilda. trots att jag sa att jag inte skulle handla typ något blev jag 900 kr fattigare. of course.. men jag ville så gärna ha de jag köpte. köpte världens finaste spegel.. kommer passa så bra i min lägenhet sen! på kvällen sen gick vi på bio, cissi kom också med, vi tittade på ego. väldigt bra film! man får sig en sjuk tankeställare.. jag insåg verkligen hur utseendefixerad jag är igentligen. tror nog nästan alla är det. nog om det, nu ska jag sminka mig lite och åka till norrköping igen, denna gång blir de jobba. vi har kundkortskväll, vilket innebär en hel drös med folk kommer att passera kassan idag. så kommer inte hem förns närmare halv tio ikväll. puss och kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0