måndag, 28 januari.

åh, åt godis nyss. glömt hur jävla illamående man blir. seriöst jag håller på att spy, verkligen spy alltså. fyfan, äter ju typ aldrig godis. har gjort de ett väldigt få gånger sen i augusti. fyfan, man behöver verkligen inte godis. sen i augusti har jag ätit godis runt jul, sen någon chokladbit åt jag i onsdags, och sen nu åt jag 100 g choklad, blev to mutch for me. så kan inte ens få i mig maten nu.
 
idag har jag fakitskt inte gjort så mycket, guuuud vad man uppskattar sina lediga dagar när man jobbat dagarna innan. idag har jag gjort lite ärenden på samhället och sen tittat på magic mike, som var en besvikelse tyvärr.. okej, skådespelaren är godkänd, men handlingen. nja.. to mutch for me. sökt lite jobb idag också, har ett till jag ska söka sen. jobbigaste är att man måste skriva olika personliga brev till varje jobb man söker, annars kunde man ju bara mass-söka jobb.
 
aja, hörs vänner. puss.
 
 
denna jävel åt jag. no more.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0