Måndag, 21 januari.

det är rätt sjukt hur man vissa dagar kan vara så jävla deppig, och andra dagar så himla glad. idag var en sånn där dag som jag bara vart deppig, legat i sängen och bara glott hela dagen, inte orkat varken röra mig eller äta något. imorgon hoppas vi att den känslan är över. hatar att må så. jag vet ju varför jag gör det, och antar att jag kommer ha några fler sånna dagar framöver. men den här helgen som passerat har iallafall vart hur bra som helst, hängt med massa saknade människor som jag inte sett på länge. utgång i norrpan, på puls, saknat att gå ut där! det var riktigt kul att svänga loss på pulsan. och hänga med lite gamla klassisar! förra veckan var överlag en jättebra vecka. trots denna måndag som sög, så hoppas jag resterande av veckan blir bra! jobb vankas i helgen, skönt med lite rutin iaf.
 
fick tyvärr inte jobbet som jag var på intervjui norrpan för, men de är bara att ta nya tag. de var ju många som sökte, och att komma till intervju är iaf steg ett. föresten så tackade jag nej till intervju för jobbet i cypern också, kände att det inte var min grej trots allt. kul att söka iaf!
 
kollade btw på en bild från studentdagen, guuuu att jag inte insåg de då, men gud vad mullig jag var!! alltså man kan fan kalla mig tjock.. HAHA! tackar mig själv att jag gått ner 7 kg sen dess iaf! feels good att inte se ut så frtf. man ser iaf att all alkohol satte sig som bomull på kroppen, mest armarna! omg, fettisarmarna! till och med min familj tyckte jag var mullig då, då äre illa om de säger de.
 
bjuder på fyra bilder sen i lördags.
 
 
 
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0