måndag, 14 januari.

måndag igen. denna vecka känns som de blir en bra vecka, jag får äntligen lön på tisdag, som jag väntat. eftersom att jag köpte julklappar på förra lönen så försvann den ganska fort eftersom jag fick så pass lite förra månaden, denna månad får jag lite mer än dubbelt så mycket, feels good. jag håller på att titta runt på massa sommarkläder, vill ha lite nya shorts tills jag åker till thailand. jag har insett att jag faktiskt inte har så många. dock nu när jag gått ner 6 kg, så kommer jag iaf i två par som jag aldrig använt. wej! på tisdag eller onsdag ska jag ner till gymmet och köpa gymkort, för jag och agnes ska börja kötta som fan på gymmet. feeel awesome. nu har jag nyss vart inne i stan med mamma och handlat massa ingredisenser till LCHF mat och bröd. så nu ligger lchf-bröd i ugnen, och vitkåls-spaggetti och lchf köttfärssås på spisen. sen ska de bakas ett till bröd. sen ikväll har jag lite att fixa, papper, flyttkatonger och grejs. har inte tid att sitta här mer. puss och kram.
 
 
det är rätt gott att gå på lchf, trots att man inte får sin pasta eller potatis!
middag - frulle

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tror inte att alkohol ingår i LCHF-dieten heller. Just sayin'

Svar: har inte druktigt alkohol än, men har faktiskt läst, och jo, man får dricka alkohol om man väljer torrt vitt eller rött vin, eller dricker ren sprit eventuellt blandad med loka. ;) sååååå, deruuu! ;) och plus att jag inte unnar mig något sött alls, så att unna mig lite vin varje lördag tar nog inte död på dieten! :D
Sofie bredell rudin

2013-01-14 @ 18:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0