Fredag, 18 januari.

Igår var jag som sagt i Norrköping, man inser lätt hur mycket man saknar det. Träffade Emma över en lunch, var hur kul som helst att se henne igen, vi hade massa att prata om. Så himla rar tjej dedär! Efteråt gick jag på ett möte och sen tog jag ett varv på stan, en timma gick jag, men hann göra av med 1000 spänn! Då gick jag inte in i fler affärer sen för jag måste vara lite sparsam. Väldigt nöjd med mina inköp dock, två nya shorts till Thailand, jo tack de behövdes. På måndag om jag har tid så ska jag städa ur min garderob, har så liten så får inte plats med allt, sommarkläderna ligger nerpackade i en påse med de är dags de börjar titta fram nu. Nu ska jag snart dra och simma med mamma, sen ska jag hänga med ceccan. Ha en fin fredag. Puss.


Shorts, bikbok. Baseball tröjor, Gina tricot. Peplum top, new yorker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0