16 januari, onsdag.

onsdag idag, har precis lagat mat, blev kassler och broccoligratäng, mums över mina förväntningar! fyfan, jag tycker ju om mer saker än jag tror, blomkål, broccoli, zuccini. det här är ju en easy diet än så länge, dock jobbigt att alltid laga maten själv, förr serverade ju mamma en rätt ofta. nu äre jag som serverar familjen. frukosten är ju so far de jobbigaste, är sååå trött på ägg nu. haha. men måste ju ha protein och fett på morgonen, och mitt bröd, tro mig det är FETT. men måste komma på något annat med mycket protein i än ägg. förslag? skypeat med johanna idag, ungefär i 90 minuter. Kändes precis som jag hade umgåtts med henne sen när vi la på. jag sprang runt och lagade mat och fixade medans hon satt på fläkten och pratade. haha. tekniken alltså!
 
anyway, ikväll kommer jullan hit. vi ska nog inte göra något speciellt, bara hänga. imorgon ska jag till norrköping, har lite saker jag måste uträtta, sen ska jag ta mig en shoppingsväng också och sen ska jag träffa emma, det var evigheter sen jag såg henne, så ska bli trevligt. vi ska luncha på paus, åh älskade paus! bästa sallads stället.
 
ah, nu hinner jag inte skriva mer, puss.
 
dagens i bilder:
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Bacon eller keso lär väl vara bra? Tänkte om du ska skippa ägg. Annars kan du ju göra omelett. Så blir det lite annorlunda än bara kokt ägg hela tiden.

2013-01-18 @ 02:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0