Victoria Secrets.

alltså jag är sååå glad att man nu kan köpa victoria secrets på internet. fri frakt, och hemlevererad inom några dagar bara. Fick dessa tre när jag fyllde år, oherreguuuuud vad de luktar gott. varje gång jag går förbi dom sprutar jag på mig, och bara njuter av lukten. beställde en till igår, en body lotion, coconut passion. Lite svårt dock att veta hur de luktar när man beställer, men man får se lixom vad andra rekomenderar. Jag rekomenderar verkligen dessa!!  Berry kiss (fruktig), Sheer love (romantisk) och Lyscious kisses (kokosnöt). tummen upp!
 
 
 
 125 kr styck, från nordicfeel.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fraga mig om lukterna. Tror jag luktat pa alla ;)

2013-02-16 @ 04:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0