världen.

Kollar igenom alla album med bilder från mina utlandsresor, jävlar vilka minnen! jag har haft ett par riktigt sjuka resor, som vart så jävla roliga. gud vad myket olika människor man träffat på sina resor! ser verkligen fram emot thailand ännu mer när jag kollar sånna här bilder. haha, sitter och skrattar högt för mig själv när jag tänker på vissa grejor man gjort och sagt under de här resorna. åh, jag vill hinna besöka massa länder och ställen i mitt liv. det är så jävla kul och resa. än så länge har jag besökt:
  • Gran canaria, Spanien.
  • Malta.
  • Kos, Grekland.
  • Alanya, Turkiet.
  • Ayia napa, Cypern.
  • och snart Thailand!!
 
Listan är ganska kort, ändast fem länder, ganska dåligt på min 21 år. Men som sagt, planen är att förlänga listan ordentligt. Vill besöka massa ställen i Usa, australien och nya zeeland. Även se mer länder och städer i Europa. Planerats en liten veckas utlandsresa i sommar, lutar ju åt Magaluf eller Rhodos faktiskt. Wah!! blir så taggad på livet ibland, ser fram emot mina kommande månader!! äntligen är den dystra och tråkiga vintern över för min del, ljusare tider och mer galna minnen att skapa!!
 
Kos 2010, i augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0