Tisdag, 5 februari.

som många vet längtar jag verkligen tills jag kan flytta hemifrån, det ända som går emot mig är att jag inte har tillräckligt inkomst varje månad för att betala hyra. men har tittat runt lite på internet och hittat lite intressant.. hehe. iaf, när mina vänner var här i fredags så tyckte de att jag hade väldigt proppfullt på mitt rum, och ja haha, det har jag.. fast börjar vänja mig nu. drog upp två hyllor till på väggen idag och lite krokar brevid spegeln. så nu äre ännu mer grejjer.. men vet inte riktigt vart jag ska lägga allt. var ju tvungen att ställa upp ett bord också för att garderoben är full och då var jag tvungen att köpa lådor som jag sätter i min hylla. så sakerna i hyllan var ju tvungen att läggas någonstans.
 
sååå.. ge mig ett jobb så jag kan packa ihop och flytta! :D linda har ju blitt med lägenhet nu, så man blir ju lite smått avis..
 
 
lite små bilder från mitt rum bjussar jag på;
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0