Tisdag, 12 februari.

oj, vaknade nyss upp i min säng efter sådär 4 timmars sömn. sov bara tre timmar inatt, och sen jobbade jag 7,5 timma på det. så var väl välbehövligt I guess. anyway, min helg i linkan var riktigt awesome! i torsdag så bakade vi kladdkaka och bara satt och pratade skit hela kvällen. sen på fredagen drog vi en sväng till ikano och ikea för att  kika runt lite, kom dock bara hem med en tröja och 5 st simple rings. men nöjd ändå, avslutade med köttbullar på ikea, absolut bästa! på kvällen sen ramlade halva lovisas klass in i hennes lilla etta. vi förade lite innan vi drog vidare till flamman, en studentklubb i linkan, 25 kr för en cider? galet ju. det var as kul där, vi dansade i princip hela kvällen, innan vi tog taxi hem och somnade inte förns vid 5. på lördagen var det dags att fira sanne som fyllt 20 år på fredagen. malin kom till linköping då. vi förade hos sanne, sen vidare ner på stan och besökte plaza och platå. sen blev de lite efterhäng efter krogen och jag och malin ramlade inte in hemma hos lovisa förns halv elva på morgonen, sen vare bara att dra och jobba. tror ni jag var trött eller? jösses. får börja gå hem och sova efter krogen istället.. känns som man alltid hittar ngt annat kul efter krogen! så jag kan sammanfatta min helg med mycket skratt, mycket alkohol, mycket dans, jävligt awesome, träffat massa nya människor och alldeles för lite sömn. nu får vi se vart nästa äventyr bär av! puss och kram.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0