Onsdag, 6 februari.

dagen har spenderats med fia på coffe and lounge, vi tog en lunch, satt där i 3,5 timma och bara pratade om allt mellan himel och jord. Hon är bra hon! sen nu på kvällen har jag bara tagit de lungt, börjat kolla på en serie som jag inte kan sluta titta på. ser fram emot imorgon också, ska ÄNTLIGEN åka till linköping. se hur lovisa bor och få träffa hennes nya vänner, och såklart få umgås med lovisa! ser verkligen fram emot de, komma bort lite och tänka på annat. sen får jag träffa sanne på lördag också, vi ska fira att hon fyller 20 år!! har inte sett henne sen studenten så ser verkligen fram emot det! så det ser ut att bli en bra helg. avslutar den med lite jobb på söndagkväll också. så hörs nästa vecka! PUSS.
 
 
känns som jag tappade en bit av mig själv på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0