Mina presenter.

Jag är suuuuuupernöjd över mina presenter som jag fått av min fina familj och mina underbara vänner. supertack!! Kunde inte vara nöjdare. verkligen haft en hur bra födelsedag som helst. 21 år.. ojoj, folk undrade om jag kände mig gammal igår, och faktiskt, JA! jag är för gammal nu. haha! här följer lite bilder på presenterna.
Body butter, Läppstift och Victoria secrets body splash av hannut.
 
Body lotion och body splash av mallan.
 
Pengar till thailandsresan (SUPER!) Av mammi och pappi.
 
Vin och lila tulpaner av jullan.

"Överlevnads-kit" till thailand, energidryck, resorb, glidmedel, kondomer, solkräm bland annat. (Hur bra och kul present som helst!) Av Sofia, carro, anna och cissi.
 
Två glas burkar "precious things", av lovisa.  (alltså huuuur fina? kommer passa perfekt i min lägenhet sen)

Guld nagellack, armband och ringar av johanna.
 
Jordgubbs sparkling wine och presentkort på åhelns (får endast användas för saker till lägenheten) av linda.

500 kr av mormor, perfekt eftersom lönen tagit slut redan.

 
 
som sagt, hur fina och bra saker som helst!
 
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0