Lördag, 16 februari.

de senaste helgerna har jag haft så himla kul. och sen kom denna helg, och fyfan vad tråkigt jag har. alla jobbar eller har fullt upp, förutom jag. legat i sängen hela dagen och glott på pretty little liers, kolla inte på den!! den är asbra, men frusterande. haha! imorgon ska jag iaf en sväng till västerås, men är tillbaka på måndagkväll. har inga direkta planer för kommande veckan. Men det är sista hela veckan i sverige innan thailand, så vill försöka träffa så många som möjligt! för sen är jag ju borta i 30 dagar. GOSH VAD JAG LÄNGTAR. är så trött på kylan och att vara i vingåker och att inte göra något vettigt. Behöver få lite ny energi! så glad att jag bokat denna resa! och förhoppningsvis har jag pengar kvar när jag kommer hem så jag kan boka summerburst, bråvalla och en till utlandsresa. wooppa. PUSS.
 
 
haha, blev frågad om jag färgat utväxt (ombre). nja, mer inte färgat den. de är faktiskt en riktigt utväxt, men tänkte att jag inte ska färga och låta den blekas bort i thailand istället. kommer väl bli ett ljushuvud där nere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0