Fredag, 1 Februari.

nu har min födelsedag passerat. jag vaknade upp i morse med ett strålande humör, var nog länge sen jag vaknade med ett så brett leende på läpparna. ända sen jag vart liten har jag gillat födelsedagar, tycker de ofta är så otroligt mysiga. så for upp ur sängen, möts av mamma i köket som tar ut de nybakta sconesen ur ugnen, hon tittar på mig och säger oj vad du verkar glad. inte nog med det så vare helt blå himmel och solen lyste, en perfekt vinterdag helt enkelt! blev sconesfrukost med juicen i ett champangeglas, hehe. hela familjen var samlad, det är ju det absolut bästa. dagen rullade på, sen på kvällen kom det lite fina tjejer hit, fick jättefina presenter (super nöjd, tack tjejer!!!), jag bjöd på tårta som blev supergod faktiskt, (första tårtorna jag bakat), verkade som de andra gillade dem också! Var en supertrevlig kväll, blev vin och tjejsnack. så jag är supernöjd med min dag, fick dela den med min underbara familj och världens bästa vänner. (saknade dock några) nu är jag 21 år! vilket innebär två saker, jag är myndig i USA och jag får åka på kryssningen utan målsmans sällskap, weeeehu. imorgon ska mulle firas, med buller och brak. blir middag på rhodos och utgång på stattt. 20 år fyller krabaten, vilket innebär att jag här med inte behöver gå "ärenden" åt lillan längre! PUSSS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0