3 februari, 2013.

min helg har vart superbra!! igår firade vi malin som fyllde hela 20 år. de börjades med middag på rhodos, sen vidare hem till becca för lite alkoholspel och skitsnack och sedan vidare till statt. på vägen dit var johanna lite ostabil så vi gick armkrock, och helt plötsligt tappar hon balsen på en isfläck och på en sekund så ligger vid på backen och asgarvar. alltså de var så jävla kul, höll en påse i handen som bara for i luften. kom en gubbe och tant förbi och bara; ni skulle ha broddar på era skor tjejer, HAHA, snyggt på klackar lixom! sen dansades det på statt. tills vi bestämde oss för att åka hem och sova, jag sov hos johanna, vi låg och pratade fram till fyra typ, sen när vi skulle sova så somnade hon på ett kick, jag låg och lyssnade på hennes hamster som sprang i hjulet hela natten, HAHA, vem köper en hamster? hahahah, så gulligt! den här helgen har jag unnat mig så mycket gott, så tänkte faktiskt äta lite godis ikväll också.. sen imorgon fortsätter vi på lchf igen, nu har jag haft paus från det hela helgen. nu ska jag ta en promenad med hunden i de fina vädret. PUSS.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0