sjuker.

sådärja, då har man vart på vårdcentralen idag. visade sig att jag hade en allvarlig öroninflammation, och att om jag inte skulle behandla det så skulle min trumhinna kunna spricka, då jag fått vatten i mellanörat. känns sådär kan jag säga, fick två olika tabletter utskrivna, sen ska jag ta nässpray och ipren också. sju dagar med massa tabletter och skit, sen hoppas jag verkligen på att bli frisk! blir alldeles seg av att ha inflammation i kroppen och all medicin. har inte gått på pencillin sen jag var liten tror jag? så att.. känndes ändå skönt att de var något allvarligt som man kunde få medicin mot, hatar att bara härda ut tills smärtan släpper.
 
ser ni hur stora mina tabletter är eller?! den lilla är en alvedon, de andra två är min pecillin.
 
 
så ingen utgång i helgen, blir lugna fisken. får ladda inför helgen efter ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0