14 april.

sen sist har jag slutat på min pencillin kur, men har fortfarande något skit i kroppen. har haft återkommade huvudvärk och magvärk varje dag i över två veckor nu, så hoppas att det ska ge sig snart. på tal om huvudvärk, fyfan vilken huvudvärk jag hade när jag vaknade upp imorse, och  har frtf ont men inte lika mkt. men denna var ju självförvållande då jag var ute och roade mig igår. först var vi i torp på logfest, hos anna som fyllde 20 år. Hon hade gjort jättemysigt där! var en rejäl blandning på folk, men det är alltid kul med nya ansikten. vid tolv drog de flesta plus jag och lovisa in till katrineholm för att besöka statt och harrys, men de var inte alls någon höjdare. så nu dröjer de nog ett tag innan jag besöker de ställerna igen. åkte nattbuss hem, haha sjuukt länge sen man gjorde dä asså. aja, jag hade kul på logfesten iaf, alltid kul när folk styr upp något! nu får vi se vad som händer den kommande veckan, den senste jobbade jag mest och var i min egna bubbla. fyfan att gå upp 04:45 sätter sina spår. så ska försöka bli mer levande den kommande veckan, vårvärme verkar de bli också, awesome!
 
såhär glada var vi igår, så glada är vi deffenitivt inte idag. "ska aldrig mer dricka alkohol"
 
everything is diffrent now i know.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0