woopa!

uha, idag är en riktig sån där dag som man tänker; "jag ska aldrig mer dricka alkohol", pust jag mår inte lika bra som jag gjorde igårkväll, haha. två dagars utgång i helgen. jag har haft riktigt kul. blev harrys i fredags och palladium igår. riktigt mycket folk på palladium igår, det konstiga var att jag var inte på dansgolvet en enda gång under hela kvällen. jag som bara brukar vara där annars. blev mest hänga runt och snacka med folk. kom i säng vid halv fyra, då åkte jag bergochdalbana i mitt eget huvud kan jag säga, haha! i veckan har jag inga direkta planer, men det brukar ju ordna upp sig. känns fortfarande konstigt att inte gå i skolan, att inte ha några måsten eller behöva plugga halva dagarna. woop, jag klagar inte. nu ska jag titta på johan falk, jävligt bra filmer de där. puss och smack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0