kort update.

tiden rinner iväg, jag hinner inte ens tänka. än så länge är det rätt skönt att vara så mycket ledig, men antar att man kommer till en gräns när till och med ledigheten kan vara jobbig. ska lägga i ännu ett kol och söka fler jobb. flytt till början av nästa år vore ju fint. annars kör jag en vit helg denna helg, behövligt då det inte blivit många sånna alls detta år. inte mig emot egentligen, för jag tycker det är jävligt kul att dricka vin och dansa på krogen. men denna helg var jag inte sugen på det, så gick ut och käkade med moa och malin ikväll, och imorgon ska jag jobba ett pass och sen ut och springa. jävlar vad stolt jag blir över mig själv. aja, nu ska jag fortsätta låta tiden rulla. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0