en helg.

Det är inte alls samma känsla med söndag nu som det var när man gick i skolan. Nu behöver man inte längre ha något som kallas söndagsångest som man lidigt av i 13 år. För nu behöver måndagen inte vara första dagen på en ny skolvecka. GÖTT.
 
iallafall, jag hade en sjukt bra utgång i fredags i nyköping med malin. ojoj.. jag kan inte skriva allt här. Men sammanfattningsvis så träffade jag massa trevliga och härliga människor (+ en del trevliga bekanta ansikten), jag fick vakten att skoja lite med en kille (jävligt kul faktiskt), vakten kallade mig snygg? haha, Min parfym jag hade på mig fick mig att bli bjuden på en redbull vodka (vilket gjorde mig ännu fullare än jag redan var, haha), jag dansade på dansgolvet men även på borden (flippat), jag skrattade en hel del, jag levde livet, jag fick vakten att fimpa en cigg i sin egen hand (hahaha, hård), jag gled runt på nyköpings gator mitt på natten, jag hamnade på efterfest i oxlesund med sju killar (vart tog malin vägen? och varför åkte jag 1,5 mil utanför nyköping? haha), klockan sju på morgonen hamnade jag på skavsta flygplats (efter en taxifärd i 150 km/h), klockan åtta var jag äntligen tillbaka hos malins bror där dom låg och sov med låst dörr, slutade morgonen med att klättra upp till andra våningen och gick in genom balkongdörren. klockan halv nio däckade jag i sängen efter en ganska så händelserik men jävligt kul kväll/natt. jag åkte taxi för sammanlagt 1200 kr under kvällen/natten och morgonen, tur som fan att jag inte behövde betala hela kalaset. haha, ja fyfan. idag sov jag till klockan 15, antog att det var behövligt eftersom jag missade i princip all sömn natten innan.
 
NU, ska jag träffa jullan och ge henne en väldigt försenad födelsedagspresent. men bättre sent än aldrig ju! :)







 
puss och kram.
(publicerade inlägget lite senare än det är skrivet, sådär 5 timmar)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahahaha! Duuuuuu! Vad snackade vi om i telefonen i onsdags? Jo typ att man aldrig skulle följa med killar på efterfest ensam! Så gör du det! xD Haha.

2012-09-03 @ 01:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0