4 september.

hey, its tuesday night.
vet inte varför jag tänkte uppdatera här men har väl inget att göra just för stunden antar jag? sen sist har jag faktiskt träffat två saknade vänner på lite lunch på stan. igår träffade jag hannut, vi lunchade på c&l. inte träffat henne sen napa-resan, vilket redan var två veckor sen, wow vad tiden rinner på! vi hade en del att prata om så det var mysigt. sen idag så träffade jag en väldigt saknad anna, vi gick till stadsparken och käkade. Jag är verkligen glad att jag och anna fortfarande träffas även fast det inte blir så ofta, så är det verkligen trevligt när vi väl gör det. Man ska aldrig tappa kontakten med sina vänner, det är viktigt att man värdesätter sina vänner, gamla som nya!
 
imorgon är det onsdag, det tycks bli lite vin och utgång? eller..? ja, jag är ju trotsallt arbetslös och kan leva livet vilken dag som helst i veckan, hehe.
 
aja, hur som helst. nu ska jag avsluta kvällen med ett one tree hill avsnitt innan jag somnar. puss på er.
 
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0